Saturday 2 July 2011

Bara Esplanade Tutup Jualan

Adalah dimaklumkan mulai sekarang e-novel ‘Bara Esplanade’ sudah ditutup jualannya di blog ini.
Sekiranya ada tempahan melalui blog ini atau link daripada beberapa blog lain selepas ini sudah tidak diterima lagi.

Saya ucapkan terima kasih kepada semua pembeli yang sudah mendapatkannya pada harga istimewa tempuh hari. Selamat membaca kepada anda yang bernasib baik.

Bagaimanapun, kepada mereka yang ingin mendapatkannya, anda masih ada peluang membeli ‘Bara Esplanade’ melalui link affiliate saya selepas pelancaran rasmi dalam masa terdekat nanti.
Saya harap anda jangan lepaskan peluang kerana jualan melaui link affiliate juga adalah dalam tempuh yang agak terhad.

Tunggu hari hari pelancarannya. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan ‘Bara Esplanade’ yang penuh nostalgia dengan adegan-adegan panas di litarlumba Batu Tiga dan litarlumba Esplanade, Penang yang kini sudah lenyap ditelan arus pembangunan.

Berikut ialah ulasan daripada seorang penulis novel popular masa kini:

“Mengenengah isu-isu yang agak jarang ditulis oleh penulis-penulis sebelum ini. Litar Lumba Esplanade, Litar Lumba Shah Alam dan teknik-teknik perlumbaan kereta, membuat kita seperti berada di lokasi-lokasi tersebut. Bara Esplanade menjadi menarik apabila isu-isu cinta turut diselitkan. Saya yakin Bara Esplanade akan menjadi pilihan pembaca yang khususnya mereka yang sukakan aksi dan lumba kereta. Tahniah kepada penulis Bara Esplanade.” – Indah Hairani Latif.

Jadi…jangan lepaskan peluang! Tunggu hari pelancarannya!

No comments:

Post a Comment